Landelijk Meldpunt Zorg
Pakte de medische zorg die je gekregen hebt anders uit dan gewenst? Heb je klachten over de kwaliteit van de zorgverlening of heb je te maken gehad met een medisch incident? Dan kan het Landelijk Meldpunt Zorg (LMZ) jou voorzien van advies en informatie over de afhandeling van deze klachten. Het LMZ lost geen klachten op, maar helpt je wel verder. Alle gemelde klachten worden door ons geregistreerd om te gebruiken in het toezicht op de zorg en jeugdhulp. Het Landelijk Meldpunt Zorg is onderdeel van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ).
Klachtenafhandeling
Wanneer je een klacht hebt over de zorg kun je direct contact opnemen met het meldpunt. De medewerkers zullen een luisterend oor bieden en denken mee over hoe je de klacht kunt oplossen. Op hun website staat ook uitgebreide informatie over klachtenafhandeling binnen de zorg.

Advies en informatie na klachten over de kwaliteit van de zorgverlening.
Telefonisch bereikbaar maandag-vrijdag van 9.00-17.00 uur.
Vertel ons wat je vindt van deze website